tisdag morgon

tiden bara rinner iväg utan att man gör någonting alls på dagarna känns det som. Har varit hemma hos mamma och pappa och visat upp min lilla tjej för familjen som var där och fått lite presenter :) hihi Minjah fick ett litet påskägg med små hårspännen och tofsar, men än så länge har hon alldeles för lite hår för att de ska kunna användas. Igår var vi ute på upptåg hela lilla famljen, och Minjah fick åka tåg och buss för första gången vilket hon klarade galant! Vi åkte ut till landet till stefans föräldrar där också Minjah's farbror faster och kusin var. Jag fick med mig lite aminngsprylar aav Sandra med mig hem. Har gått runt i bikini och mammas bh för att jag inte haft någon amingsbh innan, INTE SMART! men jag trodde inte tuttarna skulle bli såhär stora så jag vågade inte köpa någon innan.
 
egetligen MÅSTE jag städa här hemma idag men det kan jag inte göra för idag jobbar stefan några timmar så all tid kommer gå åt till att passa upp mina 2 bebisar här hemma.  Ska iaf passa på att äta lite frulle nu medans lill tjejen sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0