tick-tack...

gud va tiden går sakta nu tycker jag, är typ redo för sängen och klockan är bara halv 10!!
Den här dagen har varit väldigt nice tack vare det strålande vår vädret (trots att försäkringskassan är riktiga rövar)
Vi var ute med kenzo i 2 timmar och han badade och njöt av att få springa lös och leka, så härligt att få se han så nöjd lillakillen. Jag gjorde tonfiskpasta till middag vilket var jätte gott men när stefan nästan ätit klart hittade han ett 3 cm långt sylvasst ben i tonfisken, vi båda höll på att spy USH! Men nu vet jag att jag aldrig mer ska köpa happy tuna dom är fan livsfarliga.
Nu är det snart dags att kissa kenzo för kvällen sen blir det filmkväll 'himlen är oskyldigt blå' i sängen.


tacksam för den info jag fått ang mammapenning på kommentarer. Imorrn blir det till att sitta i samtal med försäkringskassan för att få rätsida på det här

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag skrev fel tidigare. Du måste ha tjänat minst 180:- om dagen i minst 240 dagar i följd innan bf. Har du inte det kommer du få lägstabeloppet som är 180:-/dag. Men precis som den andra kommenterar: du måste skicka in massa papper som de sen har 30 dagars handläggningstid på och sen tar det ytterligare tid för dem att betala ut pengarna :(.

2011-04-14 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0