ingen bebis än...

Nu kan man inte säga annat än att det verkligen är vår ute, helt plöstligt kan man gå utan jacka och alla springer runt med en glass i handen, sköönt! älskar sverige när det är såhär.
Igår var vi ute med kenzo i över 2 timmar och efteråt tog vi en glass och kaffe i solen. När kenzo lekte med alla sina pinnar i träsket spelade jag och stefan gris och jag förlorade vilket betydde att jag skulle gå i trappen från våning 0-2 tio gånger ihopp om att kanske få ut minjah, men icke! Men det var ju inte helt i onödan, fick ju liiiiiiite träningen vilket behövs för att få bort denna röv till sommarn.
På kvällen åkte vi till Habbe o Ann ute på landet och åt mat. Vi stannade till 10-11 och vid det laget var jag helt slut. så det blev sängen direkt när vi kom hem.
Imorse blev jag väckt av stefan som kom med frukost på sängen åt  mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0