helgen

helgen har gått och minjah har blivit 38 veckor i magen nu!  Hon kan komma när som helst nu men jag är ganska bombis på att hon kommer vara kvar  i magen typ 3 veckor till.
I fredags var vi hemma hos habbe o ann ute på landet, alltid lika mysigt. Vi åkte hem runt 10-11 och när vi kom hem åt vi en väldigt sen middag vilket börjar bli någon slags vana nu förtiden att äta middag vid 11 tiden på kvällen.. Det är inte bra men tiden räcker inte till känns det som.
På lördagen blev det boa time som varje helg nu mera. fram tills att klockan blev halv 1 på natten höll jag på med att rensa, sortera, städa,tvätta, dekorera, och laga mat medan stefan och johan tapetserade klart samt målade det mesta som skulle målas. Kom i säng runt 1-2 och gick upp imorse och mötte upp mitt kontakt barn, sedan har jag umgåtts med honom i 4 timmar under dagen. Nu väntar jag bara på att stefan kommer hem från jobbet så han kan göra sista detaljerna här hemma så jag äntligen kan börja dekorera sovrummet. Men redan nu är det såå fint :) älskar det ljusa vilket antagligen märks eftersom det är vitt i varje rum. 

Innan jag somnade igår kom jag på vad som är kvar att inhandla innan minjah anländer, och kom fram till att det bara är 1 filt, 2 påslakan,blöjor och lite små hygienprylar. Måste försöka fixa det i veckan för jag kommer störa mig massor på att det fattas om det inte fixas snarast!


Nybadad och utmattad <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0