en vecka...

Nu har det gått en hel vecka sedan Minjah föddes, tiden går så fort nu så jag vill frysa den här första bebis tiden med henne för jag vet att den aldrig mer kommer igen. hon är också en sån snäll bebis som knappt skriker så jag skulle kunna leva så här i resten av mitt liv..
En vecka har de alltså gått sedan Minjah föddes och måste säga att min kropp har återställt sig fortare än jag förväntat mig. Igår var första dagen jag kunde kissa utan att det sved som en eld där nere, och idag har min navel åkt in helt. Har tvärr ingen våg hemma så har ingen aning om hur mycket jag tappat och faktiskt känns inte det så relevant ännu eftersom det bara gått en vecka och jag ser redan nu hur kroppen återgår mer och mer för varje dag till var den var tidigare.
Nu sitter jag och äter frulle och ska snart bege mig ut i det fina vårvädret med kenzo och Minjah.



7 dagar efter förlossning


Kommentarer
Postat av: Jennica

Fan, Du var verkligen gjord for att foda barn som barnmorskan sa, Sjalv kommer man se ut som en flaskpadda 20 ar efter forlossningen =P

2011-04-28 @ 07:39:46
URL: http://marjen.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0