datanörden är tillbaka

åååh gud va skönt, har fått dator igen :D min alldeles egna dell har kommit hem med stefan! nu kommer nog dagarna av väntan här hemma inte kännas så långa.
Imorse gick jag upp vid 9 trots att jag sovit jätte lite på natten, men hade tvätt tid och planer så det var bara att gå upp. Tvättade och fixade lite hemma till kl 1 ungefär då åkte jag och kenzo hem till Tess. Vi var ute och promenerade ett tag och det var jätte skönt för min del för jag fick dra vagnen medans gulle tess fick hålla en energisk kenzo! Vi gick till ett fik också och satt ute men tyvärr så saknade vi solen så var ganska kallt trots filtar. Efter några kyliga men trevliga timmar åkte jag hem med kenzo och väntade in stefan som hämtade min dator :)
Nu håller jag på med dagens middag, ört kyckling ris och kokta grönsaker blir det till halv 8 hos mig


Just nu vill jag bara vara smal och ha sommar och värme igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0