bebis den 20;e?

slemproppen har nu gått och imorse var jag hos bm och fick konstaterat att det är som jag trott, jag befinner mig i första delen av förlossningen dvs latensfasen, den kan hålla på i flera timmar till och med dagar. Hade rejäla sammandragninigar när jag var där vilket bm kände när hon skulle mäta min mage, men när det började släppa kunde hon mäta och då låg mag måttet på 35-36 cm, alltså större än förra veckan. både mitt och lilla hjärat lät bra och min vikt är kvar på 62 kilo.
Nu hoppas vi att det inte är så långt kvar på denna väntan, jag har sedan länge gissat på att hon kommer den 20;e och tror nog att det kan stämma, men man kan inte vara säker. Kanske smäller det till inatt eller om en vecka.
Ikväll ska jag skura i alla små hörn och försöka få en tvätt tid så ALLT är tip top när man måste åka iväg..

Kommentarer
Postat av: Pauline

Glöm inte att informera mig, Personligen(!)när bebisen är påväg.



<3

2011-04-18 @ 15:32:23
Postat av: jasmine

jaa självklart :) <3

2011-04-18 @ 23:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0