back

äntligen får jag lite dator tid ígen, men är nere på bibblan så blir bara en kortis...
Har hunnit med mycket under den här helgen. I fredags var jag på ultraljud för att mäta Minjah och till min lättnad så är hon ingen jätte bebis, hon verkade helt normal och låg på 3,2-3,4 kg i vecka 39+0. Hon som gjorde ultraljudet trodde också att jag skulle få en lätt förlossning, hon tyckte jag hade den kroppen så hoppas hon har rätt :) Var hos BM också och mätte magen som nu låg på 34 cm , vilket är mindre än förut men hon har inte krympt utan hon har fixerat sig, woohoo!!! Har börjat få lite kraftigare förvärkar också men jag känner att det inte är på g riktigt än.
I lördags hann  jag med riktigt mycket, hann till huddinge och träffa upp josefine sedan åkte vi hem till mamma och pappa en snabbis. Fick bla fällen som ska ligga i vagnen av mamma för hon hade tvättat och kammat den så den är baby säker nu. Sedan när jag kom  hem igen kom tess linus och lilla alica på besök och fikade lite innan vi alla drog till hästmossen på 20-års kalas (: mycket trevligt.
Söndag blev lugn och jag var rätt trött, (gick upp typ 7 gånger på natten för dricka,kissa, öppna fönster,stänga fönster mm) gick en låååång promenad med kenzo i solen sedan kom Mira och en av stefans kusiner kom på besök.
Idag är jag riktigt lost, missade min tid hos bm och hade planerat att gå till försäkringskassan för att få hjälp med mina mamma dagar, men när jag kommer dit har dom stängt kontoret i huddinge tydligen! så nu måste jag försöka ordna upp det här på datorn istället för jag vill ta ut min föräldra ledighet nu den 14;e!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0