40+0

Herregud vilken seg latmask jag har varit idag. Gick upp på tok för sent, typ 12-1? och hann med en snabb dush innan Ann kom hit med världens gulligaste korg som var från henne habbe sandra och micke :) massa babynödvändigheter låg i korgen. Allt ifrån napp,blöjor,salvor små små kläder och mycket mer. Tror jag ska packa in allt i korgen imorrn igen och för eviga för det va så fint allting :) Minjah har sååååå mycket kläder nu,och förra helgen fick hon ännu mer av tess och linus också, kommer hon hinna använda allt i strl 50? haha vilket lyx problem !
Nåvääl, har ju varit jätte seg under dagen så allt jag hade planerat fick skjutas upp. Har haft lite små värkar hela dagen och varit extra trött så jag har nästan undrat om något är på g. Tänker lyssna på min kropp nu, säger den att jag är trött å bara vill vila då är det bara att görat.
Efter att Ann gått gick jag och stefan ut med kenzo ett tag och kastade lite pinne innan Alle hans lillebror och gravida jackline kom. Det blev gaddning på lillebrorn och sedan gick vi alla ner till pizzan för lite middag.
Minjah tyckte det var högljud på pizzan så hon kicka loss för fullt eller så gott det går i magen vilket fashinerade de blivande föräldrarna lite tror jag ;)
Nu är det fredagsmys som gäller med godis och film.

gårdagens sandvaskare




Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ja ni var verkligen jättemysiga båda två! Måste få träffas snart igen så man får se lilltjejen in real, söta hon =)

2011-05-11 @ 00:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0