tjockis

känner mig som en riktigt tjockis, väger REDAN 9 kilo över min normalvikt och har 16 vckor kvar till bf... I januari ska jag börja simma och i samma vevva kan man ju börja äta nyttigare, eller iaf inte äta godis VARJE DAG!
aja, nu står julen runt hörnet å jag vet att stefans mamma har gjort massa julgodis så får vä passa på att svulla loss nu i julhelgen ;)
Men nu är de dags för dushen å sen sängen, ska dock kolla på film ikväll ( nowhere boy, boy A) för imorrn har jag sovmorgon :D sååå skönt, ska passa på att verkligen vila ut imorrn för sedan blir det jobb 24 timmar!



Vill också kunna anställa personlig kock å tränare, inte konstigt dessa människor ser ut typ exakt som innan 2 veckor efter att klämt ut ungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0