sjukling

ush fy fan vad jag mår skit, har världens ondaste hals, är förkyld och feber till de. Skulle ha jobbat inatt men jag vart tvungen att sjuk anmäla mig.
Igår var jag trots halsen duktig och betala alla räkningar som skulle betalas och de gick på 2000 spänn!!! shiit galet, så nu va man fattig igen. Efter de va klart mötte jag syster och spiros å följde med till stan, trots att jag mådde skit ville jag ju passa på att umgås med min syster eftersom vi nästan aldrig ses!! Fick lite saker gjorda där också,eftersom de var mellandags rea köpte några toppar och en present till syrran. Fick också en hel del outfits till Minjah :) ååå va de börjar bli verkligt när man tänker att de ska ligga en liten kropp innanför dom där kläderna.
Har dock bestämt att allt inte ska vara super sött socker rosa men de är inte så lätt när de typ bara finns rosa eller blått å välja mellan. Hur som helst är jag super nöjd med alla kläder hon fick :)
idag mår jag ju som sagt skit men måste endå ta mig ut å säga hejdå till syrran som åker hem till grekland idag, får se om jag bara kan möta dom vid tåget så jag slipper gå hela vägen från huddinge hem till mamma å pappa å sen tillbaka igen!
Nu måste jag dusha för har kall svettats hela natten så är inte sådär super fräsh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0