nowhere boy

precis kollat klart på nowhere boy, började med den igår men somnade efter bara 10 min. jätte bra film som handlar om john lennon.(ush vilket på något sätt hemskt öde den mannen hade)
Imorse blev jag väckt av att älskadejennica ringde mig från indien :) saknar henne! När vi hade lagt på och jag gått upp märkte jag att jag inte mår helt reko, har huvudvärk å känner mig sådär små sjuk :/ får se de från den ljusa sidan och tänka att de är tur att jag känner så idag när jag är ledig för imorrn måste jag piggna till för då är de working time igen...

Nu ska jag slappa ett litet tag till sen är det dags för att göra mig i ordning för att åka hem till mor å far i huddinge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0