im special...Mummy told me so!

har just kommit hem nu, och min hals börjar bli riktigt jobbig :( kanske håller på att få någon jävla vinter influensa...
Hur som helst, jag blev upphämtad i huddinge av frugan, hon å jag mötte carro en snabbis sedan åkte vi vidare hem till mamsen å pappsen. Var underbart att få träffa min syrra igen!! hon har ju inte sett min mage innan så jag trodde hon skulle tycka jag va jätte stor men de tyckte hon konstigt nog inte. Hade lite jobbiga samtal med mamma och pappa också men till slut så löste det sig. Har kommit fram till att jag ska satsa 100% på att fixa mitt körkort innan Minjah ska komma, de skulle kännas så skönt att ha de klart tills dess!
Jag Spiros, Pillis och Tina satt och diskuterade namn och jag kom på att Maria är ett gammalt familjenamn som den först födde dottern i familjen alltid ska ha som namn, oftast mellan namn... Men hur ska jag få in de när jag redan kommit på 3 fina namn, hmm får klura på den lite tror jag.
Åt jätte god kalkon med potatis å grönsaker också och min lilla skrutt katt va jätte förtjust i kalkonen ;) men hon va också skit sur på mig,tycker nog jag har övergett henne (vilket jag faktiskt har gjort) men jag hoppas hon kan bo här i lägenheten med mig snart för jag saknar henne så otroligt mycket. Hon är väldigt speciell för mig den kissen <3
oj vad sentimental jag blev nu igen, haha lätt att bli de nu för tiden. Super känslig tjej ;)
Innan jag och tina åkte så fick jag min jul klapp av min syster, fick bla smink (eftersom hon tyckte att jag snodde så mycket från henne när vi bodde hemma) ett armband och örhängen sett och presenter till Minjah. Det är en liten hello kitty mjukdjur som hon kan snutta på och 2 sjukt söta bodys från grekland. På den ena står det "i want to be tall as a Giraffe" och på andra " im special...Mummy told me so" tusen tack!
Nu är det dags för mig sova så jag orkar med jobbet imorrn....




Kommentarer
Postat av: Mimmi mamma till Liam

Hej! Såg nu på face att du var gravid! Grattis! Du kanske inte ens minns mig, gick i samma klass första året på cyber:) hoppas allt är bra med magen och så! Själv fick jag min lilla prins för fyra månader sen, aldrig varit lyckligare!:) kram kram!

2010-12-27 @ 00:36:35
URL: http://jagochmittbarn.blogg.se/
Postat av: jasmine

tack mimmi :) jo klart jag minns!! aaa vad roligt grattis i efterskott till dig ;D ska kolla in din blogg nu! kram

2010-12-27 @ 20:09:51
URL: http://jasminelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0