husmor jas

sitter som en gammal husmor och syr :) eller aa lagar min jacka som jag måste ha nu för min korta jacka kan jag inte stänga längre och det är alldeles för kallt för att springa runt med öppen jacka..
Idag har jag inte mått särskilt bra, har jätte ont i halsen och ibland så försvinner rösten. Men jag gick till jobbet endå vilket känns jävligt bra nu i efterhand, desutom va de inte så jobbigt eftersom jag fick ligga på sofflocket å vila mesta dels av förmiddagen. Jag måste sy färdigt nu, leta rätt på bilder som ska vara på bloggen och sen är nog sängen för jag är helt slut efter idag.

Grattis min finaste fru tina som kom ut ur garderoben idag ;) baby mamas sommar 2011 <3

Kommentarer
Postat av: <3333333333

haha ja det kändes verkligen som att man skulle säga "jag är gay.." dun dun dun haha.

visst är det härligt att vi kmr vara feta tillsammans ;D fast dont get too excited, vi ska ju på vattengympa!!

2010-12-28 @ 06:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0