halsbränna

kom precis hem å har väldens hals bränna efter alla onyttigheter som bjudits på idag.
Imorse var jag gaaalet trött efter att ha jobbat hela julen, men duktig som jag är tvingade jag mig upp imorse å gick iväg till jobbet. Jag och min brukare skulle åkt å shoppat i skäris hade vi bestämt men planerna ändrades och de blev en sväng till tumba istället, å lika bra va de eftersom ALLT är stängt idag.. När vi kom hem från äventyret va vi lagom frussna och tog de lugnt sista timmen, vilket var väldigt behövligt för min del. Kl halv 6 eller iof något senare slutade jag och blev upphämtat :) Jag och rebecca åkte till heron å åt på pizza hut samt att jag blev bjuden på premieren av Easy A(?) det va en sådär små lustig rulle som  fick mig att skratta och Minjah att sparka iaf (;
Nu är jag heeeeeeelt slut och mår nästan illa (skulle inte ätit godis)... ska leta efter någon film att ladda ner som är skön att somna till. IMORRN ÄR DET SOV MORGON :D
Godnatt

(vecka 24)

Kommentarer
Postat av: Tove

Fin! <3

2010-12-26 @ 00:25:39
URL: http://tovelito.blogspot.com
Postat av: Jeisy Castro

Graaaattis gumman!!! <3

Shit vad jag blev chockad när jag såg det här!

Riktig överraskning :P. Jag blev moster i fredags på julafton :D. Såååå lycklig, Kan inte ens tänka mig vilken lycka man känner som mamma, underbart <3



Pussar/Jeisy

2010-12-26 @ 01:45:06
Postat av: jasmine

tusen tusen tack tove <3 :D



Jeisy:taack :D haha jahaa trodde pilla sagt nått till dig?! ååå va roligt, grattis till dig moster å till hela din familj :) vilken jul klapp!!! nee hon är redan min största kärlek å jag har inte ens sett henne än. Puss puss <3

2010-12-26 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0